English
English

COCOOIL Body Oil Review by Justine Eden

J
Justine Eden Posted 865 days ago, updated 845 days ago
1 ⁄ 5

Paid for a month ago - never received

Replies 1
C
COCOOIL Posted 845 days agoSeller
Hi Justine, We're really sorry delivery of your order took an unusually long time and your COCOOIL customer experience was disappointing one! We appreciated your feedback and have since implemented processes based on your feedback to ensure customers receive regular delivery updates. Your order was fully refunded and finally arrived the day after your review was posted. Thank you from the COCOOIL team xx

COCOOIL Body Oil

4.78
$17.60